Home / DODIĆ GOLD – Mall of Split

DODIĆ GOLD - Mall of Split

Posjetite Dodić Gold prodajno mjesto u Splitu u modernom centru Mall of Split, gdje možete izabrati omiljeni zlatni nakit u elegantno uređenom prostoru.

Adresa:

Ulica Josipa Jovića 93, Split

Telefon:

+385 99 2911 000

Radno vrijeme:

Pon - Sub

9:00 - 21:00 h

Ned

Ovisno o radu trgovačkog centra

Mall of Split

0/0

LOKACIJA

Posjetite nas u našoj fizičkoj poslovnici

Zlatarna Dodić u Mall of Split nudi raskošan izbor zlatnog nakita, kao i bogatu ponudu vjenčanog i zaručničkog prstenja, visoke kvalitete izrade.

Često postavljena pitanja

Bušite li uši u vašim poslovnicama?

Na svim našim prodajnim mjestima je dostupna usluga bušenja ušiju.
Naše djelatnice vrše ovu uslugu na uzrastu od 3 godine pa nadalje.

Imate li odmah dostupno vjenčano prstenje u poslovnicama?

Vjenčano prstenje možete odabrati u poslovnicama i putem webshopa, a ono se izrađuje po narudžbi. U poslovnicama su dostupni isključivo izložbeni primjerci pomoću kojih naše prodajno osoblje lakše savjetuje zaintereseirane mladence.

Rok izrade i isporuke naručenog vjenčanog prstenja je 10 radnih dana.

Imate li poklon bonove?

Imamo. Na našim prodajnim mjestima možete kupiti poklon bon Zlatarne Dodić u vrijednosnim apoenima od 50 €, 100 €, 200 € ili 500 €.

Uplaćeni poklon bon nije moguće zamijeniti za novac, a njegov rok iskoristivosti je godinu dana od dana kupnje. Poklon bon je moguće iskoristiti na svim fizičkim prodajnim mjestima Zlatarne Dodić.

Poklon bon se iskorištava prilikom jedne kupnje, u cijelosti te nije moguć povrat sredstava u slučaju da je vrijednost kupljenog artikla manja od vrijednosti poklon bona.

Je li moguće zamijeniti prsten za drugu veličinu?

Da, moguće je zamijeniti prsten za drugu veličinu. Prsten koji nije graviran (personaliziran) možemo zamijeniti za drugi prsten.

Mogu li dobiti povrat sredstava ako je artikl kupljen u poslovnici?

Ne. Za nakit kupljen na Dodić prodajnim mjestima ne vršimo povrat sredstava. Kupljeni i nenošeni nakit je uvijek moguće zamijeniti u roku 30 dana od dana kupovine za neki drugi artikl uz obavezno predočenje računa i certifikata kvalitete. Također, za iznos kupljenog nakita je uvijek moguće dobiti poklon bon u istoj protuvrijednosti.

Mogu li se proizvodi rezervirati?

Da, nakit je moguće rezervirati, no isklučivo za idući dan.
Rezervaciju nakita na duži vremenski period ne radimo.

Može li se nakit odmah popraviti u poslovnici?

Nakit popravljaju naši majstori u majstorskoj radionici u Dubravi. Nakit se šalje u radionu, stavlja u proces i popravlja. Čim je nakit popravljen šalje se na željeno prodajno mjesto ili na vašu adresu.

Može li se u svim poslovnicama raditi zamjena kupljenih artikala?

Može. Zamjena artikala je moguća na svim prodajnim mjestima – bilo da je nakit kupljen putem webshopa ili u nekoj drugoj Dodić poslovnici.

Otkupljujete li dijamante?

Ne, ne otkupljujemo dijamante.

Otkupljujete li srebro?

Ne, ne otkupljujemo srebro.

Popravljate li nakit koji nije kupljen u Zlatarni Dodić?

Popravljamo nakit koji nije kupljen u našoj Zlatarni. U slučaju da nakit nije moguće popraviti ili ako postoji rizik za nastanak dodatnih oštećenja prilikom procesa popravka, naši će Vam stručnjaci sugerirati da se navedeni artikl ne popravlja.

Procjenjujete li drago kamenje?

Ne, ne procjenjujemo drago kamenje.

U kojem roku se mogu zamijeniti artikli?

Zamjena kupljenih artikala je moguća u roku 30 dana od dana kupnje. Zamjenu je moguće izvršiti u bilo kojoj Dodić poslovnici. Dakle, zamjenu artikala nije potrebno izvršiti u istoj poslovnici u kojoj je nakit i kupljen. Ako je nakit naručen putem webshopa, zamjena je moguća slanjem na našu adresu (Zlatarna Dodić, Dubrava 2, 10040 Zagreb) ili odlaskom na bilo koje Dodić prodajno mjesto.

Kontaktirajte nas

    Filip Dodić