Home / Često postavljena pitanja
tradicija

Često postavljena pitanja

Može li se izraditi nakit po narudžbi ili s preinakama?

Da, izrađujemo nakit po narudžbi.

Ako imate skicu, crtež ili fotografiju nakita koji biste željeli izraditi savjetujemo vam da ih ponesite sa sobom u poslovnicu ili da nam pošaljite detaljan upit na info@zlatarna-dodic.hr. Naši djelatnici će vam obzirom na fotografiju objasniti je li moguće izraditi željeni komad nakita te koja bi bila finalna cijena.

Mogu li se proizvodi rezervirati?

Da, nakit je moguće rezervirati, no isklučivo za idući dan.
Rezervaciju nakita na duži vremenski period ne radimo.

Da, izrađujemo nakit po narudžbi.

Ako imate skicu, crtež ili fotografiju nakita koji biste željeli izraditi savjetujemo vam da ih ponesite sa sobom u poslovnicu ili da nam pošaljite detaljan upit na info@zlatarna-dodic.hr. Naši djelatnici će vam obzirom na fotografiju objasniti je li moguće izraditi željeni komad nakita te koja bi bila finalna cijena.

Da, nakit je moguće rezervirati, no isklučivo za idući dan.
Rezervaciju nakita na duži vremenski period ne radimo.

Bušite li uši u vašim poslovnicama?

Na svim našim prodajnim mjestima je dostupna usluga bušenja ušiju.
Naše djelatnice vrše ovu uslugu na uzrastu od 3 godine pa nadalje.

Imate li poklon bonove?

Imamo. Na našim prodajnim mjestima možete kupiti poklon bon Zlatarne Dodić u vrijednosnim apoenima od 50 €, 100 €, 200 € ili 500 €.

Uplaćeni poklon bon nije moguće zamijeniti za novac, a njegov rok iskoristivosti je godinu dana od dana kupnje. Poklon bon je moguće iskoristiti na svim fizičkim prodajnim mjestima Zlatarne Dodić.

Poklon bon se iskorištava prilikom jedne kupnje, u cijelosti te nije moguć povrat sredstava u slučaju da je vrijednost kupljenog artikla manja od vrijednosti poklon bona.

Kako se određuje veličina prstena?

Najtočnije mjerenje možete odraditi na vama najbližem Dodić prodajnom mjestu. Ako želite, veličinu prstena je moguće odrediti i kod kuće. Detaljne upute su dostupne u našem vodiču za pravilno određivanje veličine prstena.

Imate li nakit od 24 kt zlata?

Ne, trenutno nemamo u ponudi nakit od 24 kt zlata.  Riječ je o zlatu koje sadrži 99,9 % zlata i ostalih legura te je često premekano za izradu nakita. 24 kt zlato se češće koristi kao investicijsko zlato.

Zlato koje koristimo u Zlatarni Dodić je čistoće 14 kt i 18 kt, baš radi svoje kvalitete i idealne kombinacije legura.

Razlika između 585 i 750 zlata?

Oznake 585 i 750 označavaju čistoću zlata. Odnosno, kombinaciju legura u zlatnom nakitu koji kupujete.

Čisto zlato je mekani žuti metal koji bi samostalno bio premekan materijal za izradu nakita. Iz tog razloga se zlatu najčešće dodaju legure poput platine, bakra i drugih elemenata o kojima uvelike ovisi finalna boja zlata (bijelo, žuto, rozo) i njegova svojstva.

Zlato s oznakom 585 označava da njegova legura sadrži 58,5 % čistog zlata. Koristimo li druge mjerne sustave, oznaka 585 znači da je zlato vrijednosti 14 kt.

Zlato s oznakom 750 označava da njegova legura sadrži 75 % čistog zlata. Koristimo li druge mjerne sustave, oznaka 750 znači da je zlato vrijednosti 18 kt.

Koja je razlika između platine i bijelog zlata?

Bijelo zlato se dobiva od žutog zlata uz dodatak legura poput srebra ili cinka, dok je platina metal srebrno-bijele boje.
Platina ima gušću strukturu, kemijski je element, veća joj je temperatura taljenja, puno je teža za obradu i njena oznaka je 950, tj. ima 95% platine, a 5% legure.
Također, izvorna boja platine se ne mijenja kroz vrijeme, stoga i boja nakita ostaje nepromijenjena.

Kako reagiraju opali i biseri kod svakodnevnog nošenja?

Opali, biseri i slično poludrago kamenje nemaju problem pri svakodnevnom nošenju. Svakako savjetujemo skinuti nakit prije spavanja, kupanja, teretane i/ili tuširanja kako se ne bi mehanički oštetio.

Smije li se kupati u moru s nakitom?

Da, prilikom kupanja u moru možete nositi nakit. No, preporučamo skinuti nakit prije kupanja kako bi vaš prsten što dulje zadržao svoju kvalitetu, ljepotu i sjaj.

Ako zaboravite skinuti nakit prije kupanja, bilo bi dobro da ga odmah nakon izlaska iz mora operete čistom vodom i osušite mekom maramicom.

Neki materijali (poput srebra) ne vole vodu te takav nakit obavezno treba skidati prije kupanja u moru.

Smiju li se prati ruke kada nosim prsten?

Da, prilikom pranja ruku možete nositi prsten. No, preporučamo skinuti prsten prije pranja kako se vaš prsten ne bi uništio i kako bi što dulje zadržao svoju ljepotu, kvalitetu i sjaj.

Koja je razlika između cirkona i dijamanta?

Dijamant je najtvrđi mineral u prirodi koji na Mohsovoj skali ima oznaku 10. To je najpoznatiji i najdragocjeniji dragi kamen koji se koristi u izradi nakita, a karakterizira ga veća izdržljivost u usporedbi s cirkonom. Dijamant je proziran i najčešće bezbojan, dok je cirkon sintetički kamen koji imitira izgled dijamanta te nema refleksiju svjetla kao što ima dijamant.

Ispadaju li cirkoni?

Postoji mogućnost da cirkon ispadne iz nakita, no naravno da se može naknadno ugraditi novi.

Prilikom svake kupovine Dodić nakita dobit ćete otisnuti certifikat kvalitete nakita koji garantira kvalitetu kupljenog nakita. Također, certifikat evidentira detalje Vaše kupovine (datum, prodajno mjesto, šifru modela nakita) i karakteristike nakita (npr. 18 kt 750/1000 zlatni nakit ili 925/1000 srebrni nakit).

Uz dobiveni certifikat kvalitete možete popraviti svoj nakit, sukladno uvjetima.

Smije li se spavati s nakitom?

Sa zlatnim nakitom možete spavati, no mi Vam to ne preporučamo. Nakit je osjetljiv i vrlo lako može prilikom spavanja doći do mehaničkih lomova. Naša preporuka je da se sav nakit prije spavanja skine.

Zašto artikli do 3 g nemaju državni žig?

Neki modeli nakita nemaju vidljiv državni žig. To se odnosi na komade nakita lakše od 3 g. Državni žig se ne stavlja na takav nakit (manjih dimenzija) jer bi se u procesu nakit mogao oštetiti. Svakako, Zlatarna Dodić garantira kvalitetu i takvog zlatnog nakita.

Na svim našim prodajnim mjestima je dostupna usluga bušenja ušiju.
Naše djelatnice vrše ovu uslugu na uzrastu od 3 godine pa nadalje.

Imamo. Na našim prodajnim mjestima možete kupiti poklon bon Zlatarne Dodić u vrijednosnim apoenima od 50 €, 100 €, 200 € ili 500 €.

Uplaćeni poklon bon nije moguće zamijeniti za novac, a njegov rok iskoristivosti je godinu dana od dana kupnje. Poklon bon je moguće iskoristiti na svim fizičkim prodajnim mjestima Zlatarne Dodić.

Poklon bon se iskorištava prilikom jedne kupnje, u cijelosti te nije moguć povrat sredstava u slučaju da je vrijednost kupljenog artikla manja od vrijednosti poklon bona.

Najtočnije mjerenje možete odraditi na vama najbližem Dodić prodajnom mjestu. Ako želite, veličinu prstena je moguće odrediti i kod kuće. Detaljne upute su dostupne u našem vodiču za pravilno određivanje veličine prstena.

Ne, trenutno nemamo u ponudi nakit od 24 kt zlata.  Riječ je o zlatu koje sadrži 99,9 % zlata i ostalih legura te je često premekano za izradu nakita. 24 kt zlato se češće koristi kao investicijsko zlato.

Zlato koje koristimo u Zlatarni Dodić je čistoće 14 kt i 18 kt, baš radi svoje kvalitete i idealne kombinacije legura.

Oznake 585 i 750 označavaju čistoću zlata. Odnosno, kombinaciju legura u zlatnom nakitu koji kupujete.

Čisto zlato je mekani žuti metal koji bi samostalno bio premekan materijal za izradu nakita. Iz tog razloga se zlatu najčešće dodaju legure poput platine, bakra i drugih elemenata o kojima uvelike ovisi finalna boja zlata (bijelo, žuto, rozo) i njegova svojstva.

Zlato s oznakom 585 označava da njegova legura sadrži 58,5 % čistog zlata. Koristimo li druge mjerne sustave, oznaka 585 znači da je zlato vrijednosti 14 kt.

Zlato s oznakom 750 označava da njegova legura sadrži 75 % čistog zlata. Koristimo li druge mjerne sustave, oznaka 750 znači da je zlato vrijednosti 18 kt.

Bijelo zlato se dobiva od žutog zlata uz dodatak legura poput srebra ili cinka, dok je platina metal srebrno-bijele boje.
Platina ima gušću strukturu, kemijski je element, veća joj je temperatura taljenja, puno je teža za obradu i njena oznaka je 950, tj. ima 95% platine, a 5% legure.
Također, izvorna boja platine se ne mijenja kroz vrijeme, stoga i boja nakita ostaje nepromijenjena.

Opali, biseri i slično poludrago kamenje nemaju problem pri svakodnevnom nošenju. Svakako savjetujemo skinuti nakit prije spavanja, kupanja, teretane i/ili tuširanja kako se ne bi mehanički oštetio.

Da, prilikom kupanja u moru možete nositi nakit. No, preporučamo skinuti nakit prije kupanja kako bi vaš prsten što dulje zadržao svoju kvalitetu, ljepotu i sjaj.

Ako zaboravite skinuti nakit prije kupanja, bilo bi dobro da ga odmah nakon izlaska iz mora operete čistom vodom i osušite mekom maramicom.

Neki materijali (poput srebra) ne vole vodu te takav nakit obavezno treba skidati prije kupanja u moru.

Da, prilikom pranja ruku možete nositi prsten. No, preporučamo skinuti prsten prije pranja kako se vaš prsten ne bi uništio i kako bi što dulje zadržao svoju ljepotu, kvalitetu i sjaj.

Dijamant je najtvrđi mineral u prirodi koji na Mohsovoj skali ima oznaku 10. To je najpoznatiji i najdragocjeniji dragi kamen koji se koristi u izradi nakita, a karakterizira ga veća izdržljivost u usporedbi s cirkonom. Dijamant je proziran i najčešće bezbojan, dok je cirkon sintetički kamen koji imitira izgled dijamanta te nema refleksiju svjetla kao što ima dijamant.

Postoji mogućnost da cirkon ispadne iz nakita, no naravno da se može naknadno ugraditi novi.

Prilikom svake kupovine Dodić nakita dobit ćete otisnuti certifikat kvalitete nakita koji garantira kvalitetu kupljenog nakita. Također, certifikat evidentira detalje Vaše kupovine (datum, prodajno mjesto, šifru modela nakita) i karakteristike nakita (npr. 18 kt 750/1000 zlatni nakit ili 925/1000 srebrni nakit).

Uz dobiveni certifikat kvalitete možete popraviti svoj nakit, sukladno uvjetima.

Sa zlatnim nakitom možete spavati, no mi Vam to ne preporučamo. Nakit je osjetljiv i vrlo lako može prilikom spavanja doći do mehaničkih lomova. Naša preporuka je da se sav nakit prije spavanja skine.

Neki modeli nakita nemaju vidljiv državni žig. To se odnosi na komade nakita lakše od 3 g. Državni žig se ne stavlja na takav nakit (manjih dimenzija) jer bi se u procesu nakit mogao oštetiti. Svakako, Zlatarna Dodić garantira kvalitetu i takvog zlatnog nakita.

Mogu li dobiti povrat sredstava ako je artikl kupljen na webshopu?

Za artikle koji su kupljeni na webshopu imate pravo na povrat uplaćenih sredstava. Kako biste ostvariti pravo na povrat, potrebno je zatražiti povrat u roku od 14 dana od dana obavljene kupnje.

Nakit koji želite vratitit ćemo po primitku pregledati i u slučaju da ispunjava sve uvjete povrata (nenošen, u inicijalnom pakiranju i s certifikatom), novac će biti vraćen na Vaš račun.

Je li moguće artikl kupljen na webshopu zamijeniti u poslovnici?

Moguće je. Kupljeni artikl možete zamijeniti na bilo kojem prodajnom mjestu koje Vam najviše odgovara.

Je li moguće zamijeniti prsten za drugu veličinu?

Da, moguće je zamijeniti prsten za drugu veličinu. Prsten koji nije graviran (personaliziran) možemo zamijeniti za drugi prsten.

Može li se u svim poslovnicama raditi zamjena kupljenih artikala?

Može. Zamjena artikala je moguća na svim prodajnim mjestima – bilo da je nakit kupljen putem webshopa ili u nekoj drugoj Dodić poslovnici.

U kojem roku se mogu zamijeniti artikli?

Zamjena kupljenih artikala je moguća u roku 30 dana od dana kupnje. Zamjenu je moguće izvršiti u bilo kojoj Dodić poslovnici. Dakle, zamjenu artikala nije potrebno izvršiti u istoj poslovnici u kojoj je nakit i kupljen. Ako je nakit naručen putem webshopa, zamjena je moguća slanjem na našu adresu (Zlatarna Dodić, Dubrava 2, 10040 Zagreb) ili odlaskom na bilo koje Dodić prodajno mjesto.

Koja je razlika između kupnje na webshopu i u poslovnici?

Pri kupnji putem webshopa Zlatarne Dodić naručeni nakit stiže izravno na vašu adresu, često u roku 3 – 5 radnih dana. Pri kupnji nakita u poslovnici, nakit koji odaberete odmah možete koristiti i nositi. Osim vremenske komponente, razlika je u mogućnosti povrata sredstava.
Za kupnju nakita putem Dodić webshopa odobravamo povrat sredstava (u roku 14 dana od dana kupovine), dok na fizičkim prodajnim mjestima nije moguć povrat uplaćenog.

Mogu li dobiti povrat sredstava ako je artikl kupljen u poslovnici?

Ne. Za nakit kupljen na Dodić prodajnim mjestima ne vršimo povrat sredstava. Kupljeni i nenošeni nakit je uvijek moguće zamijeniti u roku 30 dana od dana kupovine za neki drugi artikl uz obavezno predočenje računa i certifikata kvalitete. Također, za iznos kupljenog nakita je uvijek moguće dobiti poklon bon u istoj protuvrijednosti.

Za artikle koji su kupljeni na webshopu imate pravo na povrat uplaćenih sredstava. Kako biste ostvariti pravo na povrat, potrebno je zatražiti povrat u roku od 14 dana od dana obavljene kupnje.

Nakit koji želite vratitit ćemo po primitku pregledati i u slučaju da ispunjava sve uvjete povrata (nenošen, u inicijalnom pakiranju i s certifikatom), novac će biti vraćen na Vaš račun.

Moguće je. Kupljeni artikl možete zamijeniti na bilo kojem prodajnom mjestu koje Vam najviše odgovara.

Da, moguće je zamijeniti prsten za drugu veličinu. Prsten koji nije graviran (personaliziran) možemo zamijeniti za drugi prsten.

Može. Zamjena artikala je moguća na svim prodajnim mjestima – bilo da je nakit kupljen putem webshopa ili u nekoj drugoj Dodić poslovnici.

Zamjena kupljenih artikala je moguća u roku 30 dana od dana kupnje. Zamjenu je moguće izvršiti u bilo kojoj Dodić poslovnici. Dakle, zamjenu artikala nije potrebno izvršiti u istoj poslovnici u kojoj je nakit i kupljen. Ako je nakit naručen putem webshopa, zamjena je moguća slanjem na našu adresu (Zlatarna Dodić, Dubrava 2, 10040 Zagreb) ili odlaskom na bilo koje Dodić prodajno mjesto.

Pri kupnji putem webshopa Zlatarne Dodić naručeni nakit stiže izravno na vašu adresu, često u roku 3 – 5 radnih dana. Pri kupnji nakita u poslovnici, nakit koji odaberete odmah možete koristiti i nositi. Osim vremenske komponente, razlika je u mogućnosti povrata sredstava.
Za kupnju nakita putem Dodić webshopa odobravamo povrat sredstava (u roku 14 dana od dana kupovine), dok na fizičkim prodajnim mjestima nije moguć povrat uplaćenog.

Ne. Za nakit kupljen na Dodić prodajnim mjestima ne vršimo povrat sredstava. Kupljeni i nenošeni nakit je uvijek moguće zamijeniti u roku 30 dana od dana kupovine za neki drugi artikl uz obavezno predočenje računa i certifikata kvalitete. Također, za iznos kupljenog nakita je uvijek moguće dobiti poklon bon u istoj protuvrijednosti.

Izgubljena je kartica za preuzimanje popravka. Što sad?

Dobivenu karticu za preuzimanje popravka je bitno čuvati jer sadrži važne informacije za praćenje interne evidencije i točnosti popravka predanog nakita. Naša preporuka je da dobivenu karticu fotografirate mobitelom kako biste trajno sačuvali sve informacije, a u slučaju da karticu zaista izgubite, obratite se našem prodajnom osoblju u poslovnici kako bi se navedena situacija što prije riješila.

Koliko traje popravak nakita?

Nakit se popravlja u roku tri tjedna od dana predaje nakita u poslovnicama.
U slučaju povećane potražnje za popravcima i velikog zauzeća majstorske radione, rok za popravke se može i produžiti, no o tome će Vas obavijestiti stručno osoblje na Dodić prodajnim mjestima.

Koja je cijena popravka nakita?

U slučaju da je artikl kupljen u Zlatarni Dodić tada su popravci nakita besplatni unutar dvije godine od dana kupnje navedenog artikla. Nakon isteka dvije godine svaki kupac ima pravo na 25% popusta na uslugu popravka željenog Dodić nakita.

Ako nakit koji donosite na popravak nije kupljen u Zlatarni Dodić, tada se cijena formira obzirom na problematiku i tip popravka koji je potrebno odraditi. Cijene popravaka se kreću od 10 € pa nadalje.

Popravljate li nakit koji nije kupljen u Zlatarni Dodić?

Popravljamo nakit koji nije kupljen u našoj Zlatarni. U slučaju da nakit nije moguće popraviti ili ako postoji rizik za nastanak dodatnih oštećenja prilikom procesa popravka, naši će Vam stručnjaci sugerirati da se navedeni artikl ne popravlja.

Koliko dugo se čeka na smanjenje prstena?

Rok za smanjene prstena je do 10 radnih dana.

Imate li doživotnu garanciju na nakit?

Uz Dodić certifikat kvalitete, koji dobivate prilikom kupnje Dodić nakita, imate pravo na besplatan popravak vašeg nakita unutar dvije godine od dana kupnje. To uključuje čišćenje, poliranje i sitne popravke (bez većeg mehaničkog oštećenja koje može nastati prilikom nespretnog rukovanja nakitom). Popravak uključuje i novu dodatnu zaštitu, rodiniranje, uz koju će vaš nakit još dulje zadržati svoju ljepotu i sjaj.

Može li se nakit odmah popraviti u poslovnici?

Nakit popravljaju naši majstori u majstorskoj radionici u Dubravi. Nakit se šalje u radionu, stavlja u proces i popravlja. Čim je nakit popravljen šalje se na željeno prodajno mjesto ili na vašu adresu.

Dobivenu karticu za preuzimanje popravka je bitno čuvati jer sadrži važne informacije za praćenje interne evidencije i točnosti popravka predanog nakita. Naša preporuka je da dobivenu karticu fotografirate mobitelom kako biste trajno sačuvali sve informacije, a u slučaju da karticu zaista izgubite, obratite se našem prodajnom osoblju u poslovnici kako bi se navedena situacija što prije riješila.

Nakit se popravlja u roku tri tjedna od dana predaje nakita u poslovnicama.
U slučaju povećane potražnje za popravcima i velikog zauzeća majstorske radione, rok za popravke se može i produžiti, no o tome će Vas obavijestiti stručno osoblje na Dodić prodajnim mjestima.

U slučaju da je artikl kupljen u Zlatarni Dodić tada su popravci nakita besplatni unutar dvije godine od dana kupnje navedenog artikla. Nakon isteka dvije godine svaki kupac ima pravo na 25% popusta na uslugu popravka željenog Dodić nakita.

Ako nakit koji donosite na popravak nije kupljen u Zlatarni Dodić, tada se cijena formira obzirom na problematiku i tip popravka koji je potrebno odraditi. Cijene popravaka se kreću od 10 € pa nadalje.

Popravljamo nakit koji nije kupljen u našoj Zlatarni. U slučaju da nakit nije moguće popraviti ili ako postoji rizik za nastanak dodatnih oštećenja prilikom procesa popravka, naši će Vam stručnjaci sugerirati da se navedeni artikl ne popravlja.

Rok za smanjene prstena je do 10 radnih dana.

Uz Dodić certifikat kvalitete, koji dobivate prilikom kupnje Dodić nakita, imate pravo na besplatan popravak vašeg nakita unutar dvije godine od dana kupnje. To uključuje čišćenje, poliranje i sitne popravke (bez većeg mehaničkog oštećenja koje može nastati prilikom nespretnog rukovanja nakitom). Popravak uključuje i novu dodatnu zaštitu, rodiniranje, uz koju će vaš nakit još dulje zadržati svoju ljepotu i sjaj.

Nakit popravljaju naši majstori u majstorskoj radionici u Dubravi. Nakit se šalje u radionu, stavlja u proces i popravlja. Čim je nakit popravljen šalje se na željeno prodajno mjesto ili na vašu adresu.

Koji je rok isporuke za online narudžbe?

Za sve online narudžbe je rok isporuke od tri do pet radnih dana.

Dostavljate li u zemlje van EU (Srbija, BiH)?

Ne. Trenutno dostavljamo nakit samo na području zemalja Europske Unije (EU). Trošak dostave u određenu zemlju bit će obračunat u košarici prilikom narudžbe.

Dostavljate li van HR?

Da, dostavljamo nakit na području zemalja Europske Unije (EU). Trošak dostave u određenu zemlju bit će obračunat u košarici prilikom narudžbe.

Može li se webshop narudžba preuzeti u poslovnici?

Da, svoju webshop narudžbu možete preuzeti na željenom prodajnom mjestu Zlatarne Dodić.

Za sve online narudžbe je rok isporuke od tri do pet radnih dana.

Ne. Trenutno dostavljamo nakit samo na području zemalja Europske Unije (EU). Trošak dostave u određenu zemlju bit će obračunat u košarici prilikom narudžbe.

Da, dostavljamo nakit na području zemalja Europske Unije (EU). Trošak dostave u određenu zemlju bit će obračunat u košarici prilikom narudžbe.

Da, svoju webshop narudžbu možete preuzeti na željenom prodajnom mjestu Zlatarne Dodić.

Otkupljujete li srebro?

Ne, ne otkupljujemo srebro.

Otkupljujete li dijamante?

Ne, ne otkupljujemo dijamante.

Procjenjujete li drago kamenje?

Ne, ne procjenjujemo drago kamenje.

Ne, ne otkupljujemo srebro.

Ne, ne otkupljujemo dijamante.

Ne, ne procjenjujemo drago kamenje.

Koliko dugo se čeka na smanjenje prstena?

Rok za smanjene prstena je do 10 radnih dana.

Je li moguće zamijeniti prsten za drugu veličinu?

Da, moguće je zamijeniti prsten za drugu veličinu. Prsten koji nije graviran (personaliziran) možemo zamijeniti za drugi prsten.

Imate li odmah dostupno vjenčano prstenje u poslovnicama?

Vjenčano prstenje možete odabrati u poslovnicama i putem webshopa, a ono se izrađuje po narudžbi. U poslovnicama su dostupni isključivo izložbeni primjerci pomoću kojih naše prodajno osoblje lakše savjetuje zaintereseirane mladence.

Rok izrade i isporuke naručenog vjenčanog prstenja je 10 radnih dana.

Zašto prsten od bijelog zlata s vremenom požuti?

Zlato je u prirodi žute boje, dok se bijela boja zlata dobiva iz kombinacije zlata s legurama poput srebra ili cinka. Svakako, to zlato i dalje nije karakteristično bijele boje, već se dodatno oblaže plemenitim metalom rodijem i dobiva svoj finalni izgled. Pri nošenju, završni sloj rodija se može skinuti pa se nazire žućkasta površina. 

Naravno, uz predočenje Dodić certifikata kvalitete i sukladno uvjetima ćemo rado ponovo rodinirati vaš Dodić nakit.

Rok za smanjene prstena je do 10 radnih dana.

Da, moguće je zamijeniti prsten za drugu veličinu. Prsten koji nije graviran (personaliziran) možemo zamijeniti za drugi prsten.

Vjenčano prstenje možete odabrati u poslovnicama i putem webshopa, a ono se izrađuje po narudžbi. U poslovnicama su dostupni isključivo izložbeni primjerci pomoću kojih naše prodajno osoblje lakše savjetuje zaintereseirane mladence.

Rok izrade i isporuke naručenog vjenčanog prstenja je 10 radnih dana.

Zlato je u prirodi žute boje, dok se bijela boja zlata dobiva iz kombinacije zlata s legurama poput srebra ili cinka. Svakako, to zlato i dalje nije karakteristično bijele boje, već se dodatno oblaže plemenitim metalom rodijem i dobiva svoj finalni izgled. Pri nošenju, završni sloj rodija se može skinuti pa se nazire žućkasta površina. 

Naravno, uz predočenje Dodić certifikata kvalitete i sukladno uvjetima ćemo rado ponovo rodinirati vaš Dodić nakit.

Možete li od mog zlata izraditi artikl po narudžbi?

Od vašeg zlata ne možemo napraviti artikl po narudžbi.
Zlato uvijek možemo otkupiti po najboljim tržišnim cijenama.

Zašto nemate mogućnost graviranja odmah u poslovnici?

Nakit graviraju naši majstori u majstorskoj radioni u Dubravi. Kupljeni nakit se šalje u radionu, stavlja u proces i gravira. Čim je gravura dovršena, nakit se šalje na željeno prodajno mjesto ili na vašu adresu.

Od vašeg zlata ne možemo napraviti artikl po narudžbi.
Zlato uvijek možemo otkupiti po najboljim tržišnim cijenama.

Nakit graviraju naši majstori u majstorskoj radioni u Dubravi. Kupljeni nakit se šalje u radionu, stavlja u proces i gravira. Čim je gravura dovršena, nakit se šalje na željeno prodajno mjesto ili na vašu adresu.