Home / Novosti / Za najvažnije pitanje u životu: nova kampanja Zlatarne Dodić
09.11.2024. Zlatarna Dodić

Za najvažnije pitanje u životu: nova kampanja Zlatarne Dodić

Hoće li pristati? Što najbolje govori o njoj? Jednostavno ili raskošnije? Hoće li joj pristajati?

Prije nego što svojoj odabranici postavi sudbonosno pitanje, svaki muškarac sebi postavlja mnoga u vezi prstena koji će odabrati. Svjesni da zaručnički prsten nije običan komad nakita, već simbol ljubavi u službi prvog koraka prema novoj budućnosti, predstavljamo nastavak kampanje “Znanje je naša najveća vrijednost”. U njoj naglasak stavljamo na baš taj poseban proizvod, zaručnički prsten, te nastojimo ponuditi najbolji odgovor na svako od postavljenih pitanja.

zaručnički prsten

Nova kampanja nosi naziv “Za najvažnije pitanje u životu” jer vjerujemo da to pitanje zaslužuje posvećenost svakom detalju kroz znanje, iskustvo i kvalitetu – vrijednosti koje obitelj Dodić prenosi generacijama već više od 50 godina. 

Nositelji treće generacije zlatarskog zanata u obitelji, Franjo i Filip Dodić, sa zanosom nastavljaju prenositi ljubav prema zlatu i dijamantima. Filip Dodić, certificirani GIA draguljar, pri izradi svakog prstena posvećuje pozornost i najsitnijem detalju kako bi zaručničko prstenje uvijek prenosilo poruku ljubavi u vječnost. Vlastita zanatska proizvodnja naša je vrijednost i način na koji osiguravamo najbolje materijale i vrhunsku izradu.

Važno je posvetiti se svakom detalju. I zato nema pitanja na koje ne znamo odgovoriti znanjem, iskustvom i kvalitetom.

— Filip Dodić, draguljar Instituta GIA

Pronađite odgovor kroz stručnost i tradiciju

Uz našu novu kolekciju zaručničkog prstenja s dijamantima, omogućujemo vam izbor među modelima koji pristaju različitim stilovima i osobnostima – bilo da tražite nešto jednostavno i klasično, raskošno i elegantno ili sofisticirano i moderno. Svaki prsten dizajniran je i izrađen s pažnjom koja osigurava da odabrani prsten bude trajni simbol vaše ljubavi.

Istaknuti modeli:

Uživajte u istraživanju naše ponude, a mi ćemo se pobrinuti da svaki trenutak vezan za odabir zaručničkog prstena bude posebno iskustvo.


Kampanju potpisuju:
KREATIVNA AGENCIJA: BRUKETA&ŽINIĆ&GREY
FOTO: Jelena Balić
PRODUKCIJA: Digital Kartel