Ilica

0/0

LOKACIJA

Posjetite nas u našoj fizičkoj poslovnici

Zlatarna u Ilici 46 nudi širok izbor elegantnog nakita za sve uzraste i prigode – od klasičnih komada do modernih dizajna. Posjetite nas i pronađite savršen komad koji će zadovoljiti Vaš stil, ali i istaknuti i obogatiti svaku važnu životnu prigodu.

Često postavljena pitanja

U kojem roku se mogu zamijeniti artikli?

Zamjena kupljenih artikala je moguća u roku 30 dana od dana kupnje. Važno je napomenuti kako artikl ne smije biti nošen te da se mora vratiti u originalnom pakiranju i uz pripadajući certifikat kvalitete. Zamjenu je moguće izvršiti u bilo kojoj Dodić poslovnici. Dakle, ne inzistiramo na obavljanju zamjene artikala u istoj poslovnici u kojoj je obavljena i kupnja. Ako je nakit naručen putem webshopa, zamjena je moguća slanjem na našu adresu (Zlatarna Dodić, Dubrava 2, 10040 Zagreb) ili odlaskom na bilo koje Dodić prodajno mjesto.

Imate li poklon bonove?

Imamo poklon bonove. Na našim prodajnim mjestima možete kupiti poklon bon Zlatarne Dodić u vrijednosnim apoenima od 50 €, 100 €, 200 € ili 500 €.

Uplaćeni poklon bon nije moguće zamijeniti za novac, a njegov rok iskoristivosti je godinu dana od dana kupnje. Poklon bon je moguće iskoristiti na svim fizičkim prodajnim mjestima Zlatarne Dodić.

Poklon bon se iskorištava prilikom jedne kupnje, u cijelosti, te nije moguć povrat sredstava u slučaju da je vrijednost kupljenog artikla manja od vrijednosti poklon bona.

Mogu li se proizvodi rezervirati?

Da, nakit je moguće rezervirati online ili na našim prodajnim mjestima. Nakit na rezervaciji možemo držati najduže 24 sata.

Mogu li dobiti povrat sredstava ako je artikl kupljen u poslovnici?

Za nakit kupljen na Dodić prodajnim mjestima ne vršimo povrat sredstava. Kupljeni nakit je uvijek moguće zamijeniti u roku 30 dana od dana kupovine za neki drugi artikl iz naše ponude uz obavezno predočenje računa i uvjet da nakit nije nošen. Također, za iznos kupljenog nakita je uvijek moguće izdavanje poklon bona u istoj protuvrijednosti.

 

Imate li nakit od 24 kt zlata?

U našoj se ponudi ne nalazi nakit od 24 kt zlata.  Kod 24-karatnog zlata je riječ je o zlatu koje sadrži 99,9 % zlata i 1 % ostalih legura te je ono često premekano za izradu nakita. 24 kt zlato se češće koristi kao investicijsko zlato.
Zlato koje koristimo u Zlatarni Dodić je čistoće 14 kt i 18 kt, baš radi svoje kvalitete i idealne kombinacije legura.

Otkupljujete li dijamante?

Ne, ne otkupljujemo dijamante.

Procjenjujete li drago kamenje?

Ne, ne procjenjujemo drago kamenje.

Otkupljujete li srebro?

Ne, ne otkupljujemo srebro.

Imate li odmah dostupno vjenčano prstenje u poslovnicama?

Model vjenčanog prstenja možete pogledati i odabrati u poslovnicama ili putem webshopa, a ono se izrađuje po narudžbi. U poslovnicama su dostupni isključivo izložbeni primjerci pomoću kojih naše prodajno osoblje lakše savjetuje zainteresirane mladence. Rok izrade i isporuke naručenog vjenčanog prstenja bez dijamanata je 10 radnih dana.

Bušite li uši u vašim poslovnicama?

Na svim našim prodajnim mjestima je dostupna usluga bušenja ušiju.
Naše djelatnice vrše ovu uslugu na uzrastu od 3 godine pa nadalje.

Koliko traje popravak nakita?

Nakit se popravlja u roku tri tjedna od dana predaje nakita u poslovnicama.
U slučaju povećane potražnje za popravcima i velikog zauzeća majstorske radione, rok za popravke se može i produžiti, no o tome će vas obavijestiti stručno osoblje na Dodić prodajnim mjestima.

Popravljate li nakit koji nije kupljen u Zlatarni Dodić?

Popravljamo nakit koji nije kupljen u našoj zlatarni. U slučaju da nakit nije moguće popraviti ili ako postoji rizik za nastanak dodatnih oštećenja prilikom procesa popravka, naši će Vam stručnjaci sugerirati da se navedeni artikl ne popravlja.

Kontaktirajte nas

    Filip Dodić