
Istaknute kategorije
LOKACIJA
Posjetite nas u našoj fizičkoj poslovnici
Na našem prodajnom mjestu u City Center one East potražite 14 i 18 karatni zlatni nakit, srebrni nakit, nakit od platine te nakit s dijamantima i ostalim dragim i poludragim kamenjem. Također, možete naručiti i izradu nakita po narudžbi koji se odrađuje u našoj majstorskoj radionici u Dubravi.
Često postavljena pitanja
Bušite li uši u vašim poslovnicama?
Na svim našim prodajnim mjestima je dostupna usluga bušenja ušiju.
Naše djelatnice vrše ovu uslugu na uzrastu od 3 godine pa nadalje.
Imate li poklon bonove?
Imamo. Na našim prodajnim mjestima možete kupiti poklon bon Zlatarne Dodić u vrijednosnim apoenima od 50 €, 100 €, 200 € ili 500 €.
Uplaćeni poklon bon nije moguće zamijeniti za novac, a njegov rok iskoristivosti je godinu dana od dana kupnje. Poklon bon je moguće iskoristiti na svim fizičkim prodajnim mjestima Zlatarne Dodić.
Poklon bon se iskorištava prilikom jedne kupnje, u cijelosti te nije moguć povrat sredstava u slučaju da je vrijednost kupljenog artikla manja od vrijednosti poklon bona.
U kojem roku se mogu zamijeniti artikli?
Zamjena kupljenih artikala je moguća u roku 30 dana od dana kupnje. Zamjenu je moguće izvršiti u bilo kojoj Dodić poslovnici. Dakle, zamjenu artikala nije potrebno izvršiti u istoj poslovnici u kojoj je nakit i kupljen. Ako je nakit naručen putem webshopa, zamjena je moguća slanjem na našu adresu (Zlatarna Dodić, Dubrava 2, 10040 Zagreb) ili odlaskom na bilo koje Dodić prodajno mjesto.
Može li se u svim poslovnicama raditi zamjena kupljenih artikala?
Može. Zamjena artikala je moguća na svim prodajnim mjestima – bilo da je nakit kupljen putem webshopa ili u nekoj drugoj Dodić poslovnici.
Mogu li dobiti povrat sredstava ako je artikl kupljen u poslovnici?
Ne. Za nakit kupljen na Dodić prodajnim mjestima ne vršimo povrat sredstava. Kupljeni i nenošeni nakit je uvijek moguće zamijeniti u roku 30 dana od dana kupovine za neki drugi artikl uz obavezno predočenje računa i certifikata kvalitete. Također, za iznos kupljenog nakita je uvijek moguće dobiti poklon bon u istoj protuvrijednosti.
Mogu li se proizvodi rezervirati?
Da, nakit je moguće rezervirati, no isklučivo za idući dan.
Rezervaciju nakita na duži vremenski period ne radimo.
Otkupljujete li dijamante?
Ne, ne otkupljujemo dijamante.
Otkupljujete li srebro?
Ne, ne otkupljujemo srebro.
