Istaknute kategorije
LOKACIJA
Posjetite nas u našoj fizičkoj poslovnici
Na našem prodajnom mjestu u City Center one East potražite 14 i 18 karatni zlatni nakit, srebrni nakit, nakit od platine te nakit s dijamantima i ostalim dragim i poludragim kamenjem. Također, možete naručiti i izradu nakita po narudžbi koji se odrađuje u našoj majstorskoj radionici u Dubravi.
Često postavljena pitanja
Bušite li uši u vašim poslovnicama?
Na svim našim prodajnim mjestima je dostupna usluga bušenja ušiju.
Naše djelatnice vrše ovu uslugu na uzrastu od 3 godine pa nadalje.
Imate li poklon bonove?
Imamo poklon bonove. Na našim prodajnim mjestima i na webshopu možete kupiti poklon bon Zlatarne Dodić u vrijednosnim apoenima od 50 €, 100 €, 200 € ili 500 €.
Uplaćeni poklon bon nije moguće zamijeniti za novac, a njegov rok iskoristivosti je godinu dana od dana kupnje. Poklon bon kupljen u poslovnici je moguće iskoristiti na svim fizičkim prodajnim mjestima Zlatarne Dodić. Poklon bon kupljen putem webshopa je moguće iskoristiti samo prilikom online kupovine.
Poklon bon kupljen u poslovnici se iskorištava prilikom jedne kupnje, u cijelosti, te nije moguć povrat sredstava u slučaju da je vrijednost kupljenog artikla manja od vrijednosti poklon bona. Poklon bon kupljen online može se iskoristiti prilikom više kupnji unutar roka trajanja poklon bona.
U kojem roku se mogu zamijeniti artikli?
Zamjena kupljenih artikala je moguća u roku 30 dana od dana kupnje. Važno je napomenuti kako artikl ne smije biti nošen te da se mora vratiti u originalnom pakiranju i uz pripadajući certifikat kvalitete. Zamjenu je moguće izvršiti u bilo kojoj Dodić poslovnici. Dakle, ne inzistiramo na obavljanju zamjene artikala u istoj poslovnici u kojoj je obavljena i kupnja. Ako je nakit naručen putem webshopa, zamjena je moguća slanjem na našu adresu (Zlatarna Dodić, Dubrava 2, 10040 Zagreb) ili odlaskom na bilo koje Dodić prodajno mjesto.
Može li se u svim poslovnicama raditi zamjena kupljenih artikala?
Zamjena artikala je moguća na svim prodajnim mjestima – bilo da je nakit kupljen putem webshopa ili u nekoj drugoj Dodić poslovnici.
Mogu li dobiti povrat sredstava ako je artikl kupljen u poslovnici?
Za nakit kupljen na Dodić prodajnim mjestima ne vršimo povrat sredstava. Kupljeni nakit je uvijek moguće zamijeniti u roku 30 dana od dana kupovine za neki drugi artikl iz naše ponude uz obavezno predočenje računa i uvjet da nakit nije nošen. Također, za iznos kupljenog nakita je uvijek moguće izdavanje poklon bona u istoj protuvrijednosti.
Mogu li se proizvodi rezervirati?
Da, nakit je moguće rezervirati online ili na našim prodajnim mjestima. Nakit na rezervaciji možemo držati najduže 24 sata.
Otkupljujete li dijamante?
Ne, ne otkupljujemo dijamante.
Otkupljujete li srebro?
Ne, ne otkupljujemo srebro.