Home / DODIĆ GOLD – Dubrava

DODIĆ GOLD - Dubrava

Želite li izabrati zlatni nakit za sebe i svoje bližnje, posjetite Dodić Gold prodajno mjesto na samom istoku grada Zagreba, na adresi Dubrava 2.

Adresa:

Dubrava 2, Zagreb

Telefon:

+385 1 2911 001

Radno vrijeme:

Pon-Pet

8:30 - 20:00 h

Sub

8:30 - 15:00 h

Dodić Dubrava

0/0

LOKACIJA

Posjetite nas u našoj fizičkoj poslovnici

Zlatarna Dodić u Zagrebačkoj Dubravi prva je otvorena poslovnica obitelji Dodić, s dugogodišnjom tradicijom i posvećenošću vrhunskoj izradi nakita. U ponudi se ističe bogat izbor nakita od bijelog i žutog zlata, kao i elegantnih srebrnih komada, idealnih za svaku prigodu i stil.

Često postavljena pitanja

Bušite li uši u vašim poslovnicama?

Na svim našim prodajnim mjestima je dostupna usluga bušenja ušiju.
Naše djelatnice vrše ovu uslugu na uzrastu od 3 godine pa nadalje.

Imate li odmah dostupno vjenčano prstenje u poslovnicama?

Vjenčano prstenje možete odabrati u poslovnicama i putem webshopa, a ono se izrađuje po narudžbi. U poslovnicama su dostupni isključivo izložbeni primjerci pomoću kojih naše prodajno osoblje lakše savjetuje zaintereseirane mladence.

Rok izrade i isporuke naručenog vjenčanog prstenja je 10 radnih dana.

Imate li poklon bonove?

Imamo. Na našim prodajnim mjestima možete kupiti poklon bon Zlatarne Dodić u vrijednosnim apoenima od 50 €, 100 €, 200 € ili 500 €.

Uplaćeni poklon bon nije moguće zamijeniti za novac, a njegov rok iskoristivosti je godinu dana od dana kupnje. Poklon bon je moguće iskoristiti na svim fizičkim prodajnim mjestima Zlatarne Dodić.

Poklon bon se iskorištava prilikom jedne kupnje, u cijelosti te nije moguć povrat sredstava u slučaju da je vrijednost kupljenog artikla manja od vrijednosti poklon bona.

Izgubljena je kartica za preuzimanje popravka. Što sad?

Dobivenu karticu za preuzimanje popravka je bitno čuvati jer sadrži važne informacije za praćenje interne evidencije i točnosti popravka predanog nakita. Naša preporuka je da dobivenu karticu fotografirate mobitelom kako biste trajno sačuvali sve informacije, a u slučaju da karticu zaista izgubite, obratite se našem prodajnom osoblju u poslovnici kako bi se navedena situacija što prije riješila.

Mogu li dobiti povrat sredstava ako je artikl kupljen u poslovnici?

Ne. Za nakit kupljen na Dodić prodajnim mjestima ne vršimo povrat sredstava. Kupljeni i nenošeni nakit je uvijek moguće zamijeniti u roku 30 dana od dana kupovine za neki drugi artikl uz obavezno predočenje računa i certifikata kvalitete. Također, za iznos kupljenog nakita je uvijek moguće dobiti poklon bon u istoj protuvrijednosti.

Može li se nakit odmah popraviti u poslovnici?

Nakit popravljaju naši majstori u majstorskoj radionici u Dubravi. Nakit se šalje u radionu, stavlja u proces i popravlja. Čim je nakit popravljen šalje se na željeno prodajno mjesto ili na vašu adresu.

Otkupljujete li dijamante?

Ne, ne otkupljujemo dijamante.

Otkupljujete li srebro?

Ne, ne otkupljujemo srebro.

U kojem roku se mogu zamijeniti artikli?

Zamjena kupljenih artikala je moguća u roku 30 dana od dana kupnje. Zamjenu je moguće izvršiti u bilo kojoj Dodić poslovnici. Dakle, zamjenu artikala nije potrebno izvršiti u istoj poslovnici u kojoj je nakit i kupljen. Ako je nakit naručen putem webshopa, zamjena je moguća slanjem na našu adresu (Zlatarna Dodić, Dubrava 2, 10040 Zagreb) ili odlaskom na bilo koje Dodić prodajno mjesto.

Kontaktirajte nas

    Filip Dodić