Home / DODIĆ GOLD – Plitvice Mall

DODIĆ GOLD - Plitvice Mall

Posjetite Dodić Gold prodajno mjesto na Plitvicama u centru Plitvice Mall, gdje možete izabrati omiljeni zlatni nakit za sebe i svoje bližnje – u elegantno uređenom prostoru.

Adresa:

Čatrnja 172, Čatrnja, Rakovica

Telefon:

+385 99 5444 059

Radno vrijeme:

Pon - Sub

9:00 - 20:00 h

Plitvice Mall

0/0

LOKACIJA

Posjetite nas u našoj fizičkoj poslovnici

Zlatarnica Dodić u Plitvice Mallu nudi bogat izbor kvalitetnog zlatnog nakita, savršenog za sve prilike. Posebno smo ponosni na našu kolekciju tradicijskog nakita, koji predstavlja idealan suvenir za turiste, spajajući ljepotu i nasljeđe hrvatske kulture u svakom komadu.

Često postavljena pitanja

Bušite li uši u vašim poslovnicama?

Na svim našim prodajnim mjestima je dostupna usluga bušenja ušiju.
Naše djelatnice vrše ovu uslugu na uzrastu od 3 godine pa nadalje.

Imate li poklon bonove?

Imamo. Na našim prodajnim mjestima možete kupiti poklon bon Zlatarne Dodić u vrijednosnim apoenima od 50 €, 100 €, 200 € ili 500 €.

Uplaćeni poklon bon nije moguće zamijeniti za novac, a njegov rok iskoristivosti je godinu dana od dana kupnje. Poklon bon je moguće iskoristiti na svim fizičkim prodajnim mjestima Zlatarne Dodić.

Poklon bon se iskorištava prilikom jedne kupnje, u cijelosti te nije moguć povrat sredstava u slučaju da je vrijednost kupljenog artikla manja od vrijednosti poklon bona.

Je li moguće zamijeniti prsten za drugu veličinu?

Da, moguće je zamijeniti prsten za drugu veličinu. Prsten koji nije graviran (personaliziran) možemo zamijeniti za drugi prsten.

Koliko dugo se čeka na smanjenje prstena?

Rok za smanjene prstena je do 10 radnih dana.

Mogu li dobiti povrat sredstava ako je artikl kupljen u poslovnici?

Ne. Za nakit kupljen na Dodić prodajnim mjestima ne vršimo povrat sredstava. Kupljeni i nenošeni nakit je uvijek moguće zamijeniti u roku 30 dana od dana kupovine za neki drugi artikl uz obavezno predočenje računa i certifikata kvalitete. Također, za iznos kupljenog nakita je uvijek moguće dobiti poklon bon u istoj protuvrijednosti.

Mogu li se proizvodi rezervirati?

Da, nakit je moguće rezervirati, no isklučivo za idući dan.
Rezervaciju nakita na duži vremenski period ne radimo.

Može li se nakit odmah popraviti u poslovnici?

Nakit popravljaju naši majstori u majstorskoj radionici u Dubravi. Nakit se šalje u radionu, stavlja u proces i popravlja. Čim je nakit popravljen šalje se na željeno prodajno mjesto ili na vašu adresu.

Otkupljujete li dijamante?

Ne, ne otkupljujemo dijamante.

Procjenjujete li drago kamenje?

Ne, ne procjenjujemo drago kamenje.

U kojem roku se mogu zamijeniti artikli?

Zamjena kupljenih artikala je moguća u roku 30 dana od dana kupnje. Zamjenu je moguće izvršiti u bilo kojoj Dodić poslovnici. Dakle, zamjenu artikala nije potrebno izvršiti u istoj poslovnici u kojoj je nakit i kupljen. Ako je nakit naručen putem webshopa, zamjena je moguća slanjem na našu adresu (Zlatarna Dodić, Dubrava 2, 10040 Zagreb) ili odlaskom na bilo koje Dodić prodajno mjesto.

Kontaktirajte nas

    Filip Dodić